Reklamcılık ve Pazarlama, Tüm Yazılar

Altyapıyı resetlemek

Maliyet baskısı 2016 ve 2017’de ilaç firmalarını vurduğunda, firmalar maliyetleri kısarak ve toplu işten çıkarmalar yaparak reaksiyon vermek durumunda kaldılar. 2018’de ise ilaç sektörü liderleri, stratejik ortaklıklarla inovasyon yaratmanın ve büyümeyi koruyacak yeni yaklaşımlar bulmanın peşindeler.

ABD’de 2015’te %12 olan pazar büyümesinin 2021de %6-%9 arasında olması bekleniyor. Global ölçekte ABD önümüzdeki 5 yılda da pazardan aldığı %53 payla lider olarak kalacak. Çin ise %12’lik payla ikinciliğe oynuyor.

Sektörün temelleri sağlam. Büyüyen ve yaşlanan popülasyonda çok net bir ihtiyaç var. Yeni teknolojiler, tedavi için kullanılan cihazların ve ilaçların yapılma yöntemlerini temelinden değiştirebilir. Araştırmalar, ilaç endüstrisinin uzun vadede katlanarak büyüyeceğini gösteriyor. İnovasyonu ve ultra özelleşmiş yaklaşımı artırmanın ve riski sınırlandırmanın bunu destekleyeceği belirtiliyor.

Etiketler: Pazarlama trendleri

Bunlar da ilginizi çekebilir